Försäljningschefen har ordet
Mediakraft är mitt uppe i vårt 15 :e verksamhetsår och jag kan med stolthet konstatera att det ser ut att bli det bästa i företagets historia.
Vi på mediakraft har tillsammans utvecklat verksamheten från att vara ett renodlat annonsbolag för tidningsannonser till ett företag med egen tidnings- och webbproduktion, egna medier och framgångsrik uppdragsförsäljning i flera redaktionella medieslag. Vi producerar dessutom en tidning, Dialäsen, och arrangerar näterkstäffar för chefssjuksköterskor inom medicin.
För ett tag sedan lanserade Mediakraft vår nya helt egenutvecklade platsannonsmodul som kunde installeras hos flera av våra uppdragsgivare men även i helt egen regi. Först ut med platsannonsmodulen blev Skolledaren. Vi är också på gång med produktion av event för våra uppdragsgivare i syfte att utveckla vår gemensamma affär samt för att stärka vår relation till dem och för dem med sina kunder och medlemmar.
Framgången kommer inte av sig självt. Den är en effekt av arbetsglädje och hårt arbete i kombination med lusten och modet att testa nytt. Allt vi tar oss an blir inte lyckat, men utan att våga misslyckas skulle vi inte heller kunna lyckas. Ibland får vi prova flera gånger för att hitta rätt. Det gäller allt från att formulera en mening i en offert till helt nya affärsidéer. Tillsammans besitter vi fantastiska kunskaper. Rätt använda kan de skapa underverk. Ingen idé är för dålig för att diskuteras.
Sousie Saboh
Försäljningschef
Foto: Freepik.com