Ljuskultur väljer Mediakraft
Belysningsbranschen, har inlett ett samarbete med Mediakraft om att utveckla och sälja annonser till tidningen Ljuskultur och dess digitala kanaler.
Mervi Rokka, chefredaktör för tidningen Ljuskultur, kommenterar: -Vi är mycket glada över detta samarbete och tror att det kommer att innebära positiva förändringar och nya möjligheter både för vår tidning och våra annonsörer.
Pierre Hultman, VD för Mediakraft, tillägger - Vi är mycket glada för förtroende att utveckla annonsaffären för Ljuskultur. Vi ser fram mot att bidra med vår erfarenhet och expertis inom annonsförsäljning i nishade branschmedier.
Ljuskultur som ges ut av branschorganisationen Belysningsbranschen grundades 1934 och är Sveriges ledande tidskrift inom belysning. Tidningen är en viktig inspirationskälla för kunder till belysningsbranschen och täcker nyheter, trender och teknologiska framsteg inom området. På Ljuskulturs hemsida hittar du allt från de senaste nyheterna till aktuella lediga jobb inom branschen.