Nytt uppdrag: GLAS
Mediakrafts senaste uppdrag stavas GLAS och är glasbranschförbundets medlemstidning. Tidningen följer och speglar kontinuerligt utvecklingen i den kreativa och expansiva glasbranschen. En bransch som präglas av seriösa företag med attraktiva produkter och tjänster. En bransch där teknikutvecklingen accelererar snabbt och där nya multifunktionella produkter uppfyller krav på såväl komfort och arkitektur som energi och säkerhet.
– Vi är stolta och glada över att ha fått ansvaret att jobba med en så snygg och bra tidning som GLAS! Detta ska verkligen bli ett intressant samarbete, där målet är att såväl annonsörer som tidningen ska bli mer än nöjda, berättar Robert Wallner, försäljningschef på Mediakraft.
GLAS utkommer med fyra nummer om året. Tidningen når idag ut till cirka 20 000 läsare. Genom GLAS håller man sig uppdaterad på aktuella projekt, profiler, produkter, och leverantörer i Norden.
Anders Jeansson kommer hålla i annonsförsäljningen hos oss. Kontaktuppgifter till Anders och mer information om tidningen hittar du här intill.